Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за колянов вал на 8 клапанов мотор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос за колянов вал на 8 клапанов мотор

    Здравейте колеги,искам да попитам дали някой знае дали коляновия вал на 1.8 8в е еднакъв с на 2.0 8в?
    Благодаря предварително!!!
    Last edited by Furious 155; d.m.y г., 00:20.

  • #2
    Снощи се рових по тази тема в ЕПЕР и там е дадено че вала за 1.7 и 1.8 е с общ номер и тежи 18,5кг, а вала за 2.0 мотора го дават 19кг и е с друг номер.


    Даването на газ, води до пристрастяване!
    Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
    Volvo V50 2.0D by RuBig

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
      Снощи се рових по тази тема в ЕПЕР и там е дадено че вала за 1.7 и 1.8 е с общ номер и тежи 18,5кг, а вала за 2.0 мотора го дават 19кг и е с друг номер.
      Естествено двойката е с по-дълги шийки....и по-тънки бутала.Ако намериш вал с бутала от двойка-ставаш двойка!
      155 2.0 TS '93 + GTV 2.0 TS '96 - евридейките
      1750 BERLINA '69 + SPIDER 2.0 S4 '91 - "ОТ НАЙ-ИСТИНСКИТЕ"
      GTV2.0 GRAND PRIX '81 + 90 1.8 SUPER '85 - for джуро
      ex:1750 BERLINA '67 + SPRINT 1.5 QV '86 + 155 1.8 '94 + 156 1.8 '00 - бившите

      Comment


      • #4
        А биелите?


        Даването на газ, води до пристрастяване!
        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
        Volvo V50 2.0D by RuBig

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от AnastasKOSTOV-REX Покажи съобщение
          Естествено двойката е с по-дълги шийки....и по-тънки бутала.Ако намериш вал с бутала от двойка-ставаш двойка!
          Разпределителните валове, предполагам, и те са различни?
          Заинтригувах се нещо
          Video meliora proboque deteriora sequor.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
            Разпределителните валове, предполагам, и те са различни?
            Заинтригувах се нещо
            Главъта е еднаква 1.8 и 2.0. Надолу незнам но мисля че и буталата са еднакви.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Главъта е еднаква 1.8 и 2.0. Надолу незнам но мисля че и буталата са еднакви.
              и буталата са различни - най-малкото на 1.8 са с изпъкнали чела, а на 2.0 са равни! Иначе на диаметър са еднакви.


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Коляновия вал на 2.0 е с по-голям ход ,а биелите са по-къси.Буталата са с плоско чело.Главите са еднакви.Ако колегата смята да прави трансплантация от 1,8 на 2,0 най-добре е да вземе цял блок с буталата и биелите.Поздрави
                Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                Comment


                • #9
                  Колеги повдигнах въпроса,защото си намерих комплект 4 бутала с биели от 2.0!Мисълта ми беше дали не мога да направя от 1.8 2.0 само със смяна на бутала и биели,но нестава!

                  Comment


                  • #10
                    Вал си трябва,колега.Но както гледам вече май си заразен.С малко повечко търсене и голяма доза късмет може да намериш.Както писах по-горе,най-добре е да си намериш цял блок,най малкото заради маслените дюзи в цилиндрите.А и вървежа е друг.Лятото минах по този път.Поздрави.
                    Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                    Comment


                    • #11
                      Зарибих се заради "респонса" на 2.0 8в!Намери бутала с биели и от там тръгна всичко!Реално сменям вал с бутала и биели и ще получа мощността на 2.0?

                      Comment


                      • #12
                        Предполагам,че ще стане.Трябва да имаш в предвит,че скоростите на 1,8 са малко по-къси от на 2,0.Ще губиш малко от макс. скорост,но пък ускорението е брутално.Моята хубавица при потегляне с педала у ламарината върти капли до трета.
                        Alfa Romeo 155 2.0 16V,Alfa Romeo 155 2.0 8V,Lancia Delta GT

                        Comment


                        • #13
                          Подобна идея ми се върти и на мен в главата от няколко месеца,имам и един 1.8 за експериментиране,ама с частите за 2.0 8v бая ще се озоря.Няма ги вече тия пущини
                          sigpicНЕ ДАМО КОСОВО!

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kendo Покажи съобщение
                            Предполагам,че ще стане.Трябва да имаш в предвит,че скоростите на 1,8 са малко по-къси от на 2,0.Ще губиш малко от макс. скорост,но пък ускорението е брутално.Моята хубавица при потегляне с педала у ламарината върти капли до трета.
                            Турбо ли е твойта ? Защото атмосферка 155- до 3-та не съм виждал още или на сняг това ?

                            Comment


                            • #15
                              Вече си намерих и колянов вал с бутала биели Искам само да попитам дали всичко останало е еднакво в двата двигателя???

                              Comment

                              Working...
                              X